Spring naar inhoud

Mijn NSPS

Mijn NSPS

Situatie rond Mijn NSPS: in mei zijn wij overgegaan naar een nieuwe versie van Mijn NSPS.
Naast dat de migratie praktisch niet vlekkeloos is verlopen, heeft de leverancier zich niet aan de afspraak gehouden dat het nieuwe systeem dezelfde informatie/mogelijkheden zou verschaffen als het oude.

Uiteraard zouden ook alle functionaliteiten moeten werken, ook dat is niet het geval. Wij hebben veel klachten ontvangen van de gebruikers. Dat is terecht!
Naar aanleiding van o.a. het bovenstaande hebben wij op 27 oktober jl. een gesprek gehad met de (nieuwe) directeur van Delta Horses, leverancier van Equis (is ook Mijn NSPS).
In dit gesprek heeft het NSPS aangegeven dat wij zeer ontevreden zijn en dat Mijn NSPS (Equis) zoals het nu is een onacceptabel product is.
Inmiddels is er een plan van aanpak om e.e.a. te verbeteren. De uitvoering van dit plan moet snel resultaat opleveren. Wij monitoren het verloop en zullen ingrijpen op het moment dat het gewenst is.